»Tradicionalni marketing je pomenil 4 kampanje na leto, v vsakem letnem času eno, sedaj pa moramo aktualne objave za družbena omrežja in spletne oglaševalske kampanje ustvarjati vsak dan. Hrček zmeraj teče v krogu in se ne ustavi.«
»V SDS-u volivce že od nekdaj nagovarjamo osebno. Osebni stik pa smo tokrat želeli prenesti tudi na digitalno kampanjo prav s tem videom.«
»Muzeji in galerije se v tem obdobju še posebej trudijo, da se predstavljajo v novi luči, spletne akcije pa so primerne trenutnemu času, saj so dostopne vsem in v vsakem trenutku.«
»Ta je ključen za vzpostavitev varnega, predvidljivega in zaupanja vrednega spletnega okolja.«
»Varne izbire v nevihtnih časih.«
»Gre torej za klasične kompenzacijske pogodbe, vsaka objava oglasa pa je cenovno ovrednotena.«
»Ta način se mi je zdel primernejši, ker se s temi deli morda nekdo prvič sooči in lahko na njih vadi, kako razumeti in dojemati umetnino. Vsaka umetnina ima več perspektiv. Vsaka bi lahko bila v vseh od petih kategorij, ker vsaka po svoje nekaj izraža.«
»Se bodo zanašali na lastno znanje, sposobnosti in ustvarjalne sile, delo kandidatov na terenu, aktiviste v stranki ter digitalna orodja.«
»Smo digitalna napredna družba in prav je, da gremo v korak s časom.«
»V tem času je zagotovo več spletnega nasilja.«
Kliknite povezavo za prikaz izjav v želenem obdobju