25. junij 2021

»Tradicionalni marketing je pomenil 4 kampanje na leto, v vsakem letnem času eno, sedaj pa moramo aktualne objave za družbena omrežja in spletne oglaševalske kampanje ustvarjati vsak dan. Hrček zmeraj teče v krogu in se ne ustavi.«

Petra Slanič razmišlja o spremembah v digitalnem trženju.

Sorodne izjave

Izjave, ki se vsebinsko morda ujemajo z zgornjo, morda pa ne. V vsakem primeru so zanimive.
19. avgust 2021

»To je neke vrste digitalni zemljevid brez vrisanih meja. Vsak vnos prižge majhno lučko s sporočilom upanja.«

Šteger je povedal o spletni akciji Share a Light, ki jo bodo zagnali v počastitev 25. obletnice festivala.
11. februar 2019

»Digitalni gospodarski nacionalni program«

Nato je zagrozil Rusiji s sankcijami zaradi domnevnih kibernetskih napadov in drugih spletnih vdorov.