25. junij 2021

»Tradicionalni marketing je pomenil 4 kampanje na leto, v vsakem letnem času eno, sedaj pa moramo aktualne objave za družbena omrežja in spletne oglaševalske kampanje ustvarjati vsak dan. Hrček zmeraj teče v krogu in se ne ustavi.«

Petra Slanič razmišlja o spremembah v digitalnem trženju.

Sorodne izjave

Izjave, ki se vsebinsko morda ujemajo z zgornjo, morda pa ne. V vsakem primeru so zanimive.
9. oktober 2022

»Varne izbire v nevihtnih časih.«

Van der Bellen se v kampanji opisuje kot 'varno izbiro v nevihtnih časih'.
2. junij 2021

»Gre torej za klasične kompenzacijske pogodbe, vsaka objava oglasa pa je cenovno ovrednotena.«

Predstavnik trženja STA-ja je pojasnil, da gre za klasične kompenzacijske pogodbe, kjer je vsaka objava oglasa cenovno ovrednotena.
20. avgust 2020

»Smo digitalna napredna družba in prav je, da gremo v korak s časom.«

Minister Vrtovec je poudaril pomen digitalnega napredka in prilagajanja času.
23. november 2020

»V tem času je zagotovo več spletnega nasilja.«

Špela Reš opozarja na povečano spletno nasilje med otroki v času šolanja od doma.